Mobilno šaltersko vozilo MUP-a na području PU istarske

Foto: PU istarska

Mobilno šaltersko vozilo Ministarstva unutarnjih poslova, putem kojeg građani mogu ishodovati osobne isprave, nalazit će se na području Policijske uprave istarske u razdoblju od 8. do 14. svibnja 2014. godine.

O samom projektu ''Mobilno šaltersko vozilo'' i njegovom značaju za građane, na konferenciji za medije u zgradi Policijske uprave istarske, govorili su pomoćnica ministra unutarnjih poslova za upravne i inspekcijske poslove Ines Krajčak, načelnik Policijske uprave istarske Dragutin Cestar i načelnik Sektora upravnih i inspekcijskih poslova Robi Belušić.

Kako bi se poboljšala usluga koja se pruža građanima u pogledu upravnih poslova, Ministarstvo unutarnjih poslova krajem prošle godine predstavilo je projekt ''Mobilno šaltersko vozilo''. Riječ je o vozilu, u kojem se nalaze dva radna mjesta, a koje je opremljeno kompletnom opremom za zaprimanje zahtjeva građana, kompletnom komunikacijskom i informatičkom opremom te opremom za rezervno napajanje. Autonomno je po pitanju napajanja električnom energijom, ima akumulatorsko napajanje za nekoliko sati rada, a može se priključiti i na vanjski izvor energije na mjestu rada. Pomoćnica Krajčak navela je kako je putem mobilnog šalterskog ureda do sada zaprimljeno ukupno 527 različitih zahtjeva stranaka te da je vozilo tijekom proteklih mjeseci boravilo na području Policijske uprave zagrebačke, Policijske uprave dubrovačko-neretvanske, Policijske uprave vukovarsko-srijemske, Policijske uprave brodsko-posavske i Policijske uprave osječko-baranjske.

Načelnik Cestar istaknuo je kako se mobilno šaltersko vozilo koristi za obilazak mjesta gdje je usluga šalterskog poslovanja potrebna, no nije dostupna preko stacionarnih objekata Ministarstva unutarnjih poslova, za obilazak slabo naseljenih mjesta, prometno problematičnih područja, zatim za odlazak do teško pokretnih osoba i invalida te za odlazak na mjesta gdje postoji preopterećenje postojećih kapaciteta za šaltersko poslovanje (radi povećanja kapaciteta i ubrzanja rada). Također je napomenuo kako je policija ostvarila kontakt s jedinicama lokalne uprave i samouprave te je temeljem procjena i iskaznih potreba određeno pet lokacija na području Istre, na kojima će u narednom periodu boraviti mobilno šaltersko ured. Građani će stoga usluge mobilnog šalterskog vozila moći koristiti na slijedećim lokacijama:

  • Fažana: 8. svibnja od 9.30 do 14.30 sati, u pješačkoj zoni kod zgrade općine,
  • Vrsar: 9. svibnja od 9.30 do 14.30 sati, na trgu Degrassi, kod zgrade općine,
  • Barban: 12. svibnja od 9.30 do 14.30 sati, na parkiralištu ispred turističke zajednice,
  • Pićan: 13. svibnja od 9.30 do 14.30 sati, na trgu na ulazu u stari grad,
  • Žminj: 14. svibnja od 9.30 do 14.30 sati, kod ulaza u sajmište.       

Načelnik Belušić ukratko je iznio statističke pokazatelje iz domene upravnih poslova pa je tako istaknuo kako je u protekloj godini, na području Policijske uprave istarske, izdano 68 posto više osobnih iskaznica, 43 posto manje putovnica i 7 posto više vozačkih dozvola, u odnosu na prethodnu godinu. Navedeni trend nastavio se i u prva četiri mjeseca ove godine te je usko povezan s izmjenama zakona, vezanim za ulazak Republike Hrvatske u Europsku uniju.

Budući u mobilnom šalterskom vozilu građani mogu predati zahtjeve za osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole i prijaviti boravište ili prebivalište, Policijska uprava istarska poziva sve građane, a posebno one kojima je otežan dolazak u policijske postaje, da iskoriste ovu mogućnosti i putem mobilnog šalterskog vozila ishoduju potrebne osobne isprave.



Stranica