Teško ozlijeđeni vozači motocikla

Dvije prometne nesreće s teže ozlijeđenim vozačima motocikla razlog su zbog kojeg policija ponovno upozorava vozače mopeda i motocikla da poštuju prometne propise

Foto: Ilustracija

Jučer su se na području Istre dogodile dvije prometne nesreće s teže ozlijeđenim vozačima motocikla. Prva nesreća dogodila se oko 17.10 sati na cesti D-201 u blizini Požana, kada je 28-godišnji njemački državljanin upravljao motociklom Harley Davidson, njemačke registarske oznake, iz smjera Slovenije prema Buzetu. Zbog neprilagođene brzine kretanja, vozač je u blagom, nepreglednom zavoju izgubio nadzor nad motociklom te je udario u zaštitnu ogradu. Zbog zadobivenih ozljeda, 28-godišnjak je prevezen u riječku bolnicu, gdje je tvrđeno da je teže ozlijeđen.

Druga nesreća dogodila se oko 17.50 sati na cesti D-66 u naselju Zagorje, kada je 25-godišnjak upravljao motociklom Yamaha FZ1, pulske registarske oznake iz smjera Rijeke prema Puli te je u oštrom zavoju, zbog neprilagođene brzine kretanja, izgubio nadzor nad motociklom, prešao na suprotnu stranu kolnika i udario u zaštitnu ogradu, nakon čega je pao na travnatu površinu ispod razine ceste. Vozač je prevezen u riječku bolnicu, gdje je zbog teških ozljeda zadržan na liječenju.

Dolaskom povoljnih vremenskih prilika, na našim prometnicama povećava se broj motocikala i mopeda te stoga Policijska uprava istarska savjetuje vozače ovih vozila da radi vlastite i tuđe sigurnosti poštuju prometne propise.

Policija savjetuje vozače mopeda i motocikla da provjere tehničku ispravnost uređaja na mopedima i motociklima te da:
  • očiste vizir, stave zaštitnu kacigu na glavu i pravilno je zategnu
  • provjere tlak u gumama
  • upale dnevno ili kratko svjetlo
  • koriste zaštitnu opremu kako bi sačuvali zdravlje (jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice)
  • prilagode brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste)
  • ne upravljaju ako su umorni ili pod utjecajem alkohola ili droga
  • ne stvaraju preveliku buku u vožnji (osobito noću)
  • ako voze u skupini, da voze jedan iza drugoga
  • izbjegavaju vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i slično, posebice u zavojima
  • da se prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknu od središnje crte inače će im se glava nalaziti čak do jedan metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera
  • ne voze prevelikim brzinama, niti slalom između vozila; mopedi i motocikli su uski zbog čega ih pri većim brzinama drugi sudionici u prometu teže predvide
  • da kontroliraju svoje ponašanje i strast za vožnju te da ne ispituju i ne dokazuju mogućnosti svog mopeda ili motocikla.


Stranica