Vozio suprotnim smjerom na autocesti pa poginuo

Slika /2018/prometna nesreća, poginuli.jpg

Vožnja u suprotnom smjeru zasigurno je jedan od najtežih prekršaja koje vozač može napraviti na autocesti te vrlo često takav prekršaj rezultira prometnim nesrećama i stradanjima osoba

Foto: Ilustracija

U prometnoj nesreći, koja se dogodila jučer oko 22.15 sati na Istarskom ipsilonu kod naselja Dolenja Vas, poginula je jedna osoba.

Nesreća se dogodila kada je 59-godišnjak upravljao automobilom Opel, pulske registracijske oznake, kolnikom autoceste od tunela Učka prema Lupoglavu u suprotnom smjeru. Naime, vozač je ušao na autocestu na prometnom čvoru Lupoglav te se polukružno okrenuo i nastavio vožnju nazad prema Lupoglavu. Dolaskom do zavoja, gdje je preglednost ceste nedovoljna, ugrozio je promet vozila iz suprotnog smjera i sudario se s automobilom Audi, zagrebačke registracijske oznake, kojim se iz pravca Lupoglava kretao 35-godišnjak. Od siline udarca, automobili su se odbili i udarili u zaštitnu ogradu.

Vozač Opela je na mjestu događaja preminuo te je njegovo tijelo prevezeno na Odjel patologije pulske bolnice radi obavljanja obdukcije i utvrđivanja uzroka smrti. Vozač Audija prevezen je u riječku bolnicu, gdje je utvrđeno da je lakše ozlijeđen.

Za vrijeme obavljanja očevida, od 22.40 do 3.40 sati, promet je južnim kolnikom autoceste od  prometnog čvora Vranja do prometnog čvora Lupoglav bio je u prekidu te se odvijao obilaznim pravcima.

Vožnja u suprotnom smjeru zasigurno je jedan od najtežih prekršaja koje vozač može napraviti na autocesti te vrlo često takav prekršaj rezultira prometnim nesrećama i stradanjima osoba. Razlog vožnje u suprotnom smjeru na autocestama najčešće je povezan s nepažnjom i nedostatnom koncentracijom (premorenost, neiskustvo u vožnji autocestom, alkohol i dr.) vozača prilikom uključivanja na kolnik prometnice, a znatno rjeđe se radi o nepoznavanju prometne signalizacije ili samim nedostacima prometne signalizacije.

Savjeti za vozače koji primijete vozilo u krivom smjeru ili nakon obavijesti HAK-a:
 
  • Brzinu kretanja vozila smanjiti na 40 km/h
  • Koristiti samo desnu prometnu traku, ne koristiti traku za pretjecanje (ne koristiti krajnju lijevu prometnu traku),
  • Ne koristiti traku za zaustavljanje vozila u nuždi koja bi trebala ostati prohodna za hitne službe
  • Zabranjuje se pretjecanje vozila.

Upozoravamo vozače da prilikom uključivanja na autocestu obrate pozornost te da poštuju postavljenu prometnu signalizaciju, da ne vrše polukružno okretanje kako se ne bi kretali u suprotnom smjeru na autocesti i kako ne bi došlo do prometnih nesreća i neželjenih posljedica.
 

Stranica