Promjene u radu upravnih poslova i poslova sa strancima

Slika /2021/redomat1.jpg

U sjedištu policijske uprave započinje se s rješavanjem zahtjeva stranaka putem e-redomata za izdavanje brojeva građana, dok će građani u policijske postaje moći dolaziti bez prethodnog naručivanja 

Foto: Ilustracija

S početkom nove godine mijenja se i način rada upravnih poslova i poslova sa strancima pa se tako od 3. siječnja 2022. godine u sjedištu Policijske uprave istarska započinje s rješavanjem zahtjeva stranaka putem e-redomata za izdavanje brojeva građana. Građani će svoj redni broj za pojedinu uslugu moći neposredno preuzeti na redomat uređaju smještenom na ulazu u prostore upravnih poslova, dok će putem aplikacije za mobilni pristup redomat.mup.hr biti omogućeno praćenje reda čekanja putem pametnog telefona.

U policijskim postajama građani će moći dolaziti neposredno u prostore upravnih poslova sa svojim zahtjevima za neposredno rješavanje te će tako s početkom nove godine prestati naručivanje stranaka telefonskim ili elektroničkim putem.

Putem aplikacije za mobilni pristup redomat.mup.hr građani će od ponedjeljka, 17. siječnja 2022. godine, moći rezervirati svoj termin unaprijed pomoću pametnih mobitela ili računala.



Korištenje aplikacije je iznimno jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup, redomat ili eredomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara tražilica REDOMAT MUP. Ulaskom u otvorenu aplikaciju kroz tri koraka na vrlo jednostavan i brz način rezervirate svoj termin kada Vama to najbolje odgovara. Molimo buduće korisnike aplikacije da poštuju pravilo jedna punoljetna osoba – jedan broj, te da se poštuje vrijeme naručivanja, a u slučaju spriječenosti da se termin otkaže kroz aplikaciju.

Stranke koje su do sada ili će do 31. prosinca 2021. godine dobiti termin za pružanje odgovarajuće usluge, mogu pristupiti u prostore ministarstva u zakazano vrijeme.
 
 

Stranica